Modernizacija postojećih dizala
![dizalo u postojećoj zgradi](https://marine-elevator.hr/wp-content/uploads/2022/10/IMG-20221014-WA0033.jpg)
Imate postavljen lift u vašoj zgradi ili poslovnom objektu?
Željeli biste ga modernizirati?
Marine elevator d.o.o. nudi rješenje modernizacije postojećih dizala!
Analizom postojećeg stanja nudimo sustave sa stvarnom tehničkom funkcionalnom vrijednošću.
U dogovoru vas s našim profesionalnim timom programera, inženjera i dizajnera, s višegodišnjem iskustvu u prodaji i montaži dizala, ugrađujemo sustav po mjeri proizveden i testiran u našem pogonu i instaliran u najkraćem mogućem roku kako bismo umanjili nelagodu za stanare.
Cilj modernizacije je maksimalna iskoristivost unutarnjeg i vanjskog prostora zgrade, a osim što rušimo arhitektonske barijere, naš sustav poboljšava kvalitetu života i povećava vrijednost vaše imovine.
Što je sve pogodno za
modernizaciju postojećih dizala?
Mikroprocesorsko upravljanje
Modernizacija omogućuje zamjenu starih relejnih grupa koja se još uvijek nalazi u brojnim strojarnicama stambenih zgrada kao upravljačka jedinica. Moderno rješenje je mikroprocesorska grupa upravljanja koja ima ostvarenu komunikaciju s gotovo svakom vrstom pogona dizala. Nove mikroprocesorske grupe pružaju veću pouzdanost i sigurnost prilikom vožnje dizalom, te mnogostruko olakšavaju održavanje i servisiranje dizala pružajući serviseru niz statistika o zastojima i radu dizala. Na takav način moguće je doći do informacija potrebnih za kvalitetno uklanjanje kvarova i održavanje dizala ovisno o intenzitetu upotrebe koju prati mikroprocesor i pohranjuje u memoriju.
Regulator brzine pogonskog stroja
Kako bi se podigla kvaliteta vožnje dizalom u novije vrijeme sve se češće ugrađuju regulatori brzine pogonskog stroja koji smanjuju skokovite promjene brzine kretanja i pristajanja dizala u stanicu. Osim ugodnije vožnje, regulator pruža i niz drugih pogodnosti kao što je izrazita štednja kočionih sustava, smanjenje struja motora i zaštita pogonskog stroja od prekomjernog opterećenja, podešavanje željenih brzina pristajanja, vožnje i pokretanja,…
Pogonski stroj
Zamjena dotrajalog pogonskog stroja koji u praksi imaju 25-30 godina rada s novim boljim karakteristika. U većim objektima s velikom frekvencijom stanara pogonski strojevi u samo jednom mjesecu odrade čak više od 1.000.000 vožnji što nakon dvadesetak godina rezultira prekomjernim propuštanjem ulja, velikim vibracijama, proklizavanjima uslijed potrošenosti prijenosnih elemenata. Ugradnjom novog pogonskog stroja postiže se sanacija navedenih nedostataka, ali i veća maksimalna brzina dizala do 1,2 m/s, a po mogućnosti i veća nosivost dizanja ukoliko to dimenzije kabine dopuštaju.
Kabina dizala
Zamjena stare dotrajale kabine s novom u inox ili nekoj drugoj izvedbi u postojeće vozno okno. Nešto jeftinije, ali manje kvalitetno rješenje, u ponudi Marine elevatora je oblaganje postojeće željezne kabine u inox lim kao druga mogućnost modernizacije. Postoji i mogućnost ugradnje tzv. zvjezdanog neba na strop kabine dizala.
Komandne i pozivne kutije, pokazivač položaja kabine, panik rasvjeta i alarm
Prilikom promjene električne instalacije dizala i grupe upravljanja najčešća je i zamjena komandnih i pozivnih kutija, te ugradnja pokazivača položaja kabine u svim ili samo glavnim stanicama. Pri tome komandne kutije modernog dizajna sukladno pravilnicima o sigurnosti dizala uključuju tipkalo alarma, preklopku zaustavljanja vožnje te panik rasvjetu. Ako je došlo do prevelike istrošenosti tipki poziva na komandnoj ili pozivnim kutijama moguća je sama zamjena istih uz prethodnu provjeru komunikacije s upravljanjem dizala, odnosno ugradnja pokazivača položaja kabine u sklopu pozivne kutije ili odvojeno, kao i pojedinačna ugradnja bilo kojeg od navedenih elemenata uključujući panik rasvjetu i alarmni sustav.
Automatska vrata
Prema pravilniku, koji je stupio na snagu 31. ožujka 2006. godine, sva osobna dizalau službi sigurnosti morat će imati ugrađena vrata propisanih dimenzija kako bi zadovoljila transport osoba sa smanjenom pokretljivošću. Jednako tako još uvijek veći broj dizala ima ugrađena ručna ili poluautomatska vrata kabine i voznog okna.